Technoelectric – o companie românească de top care integrează sisteme pentru automatizarea instalațiilor frigorifice – lansează „Misconceptions in Engineering” o campanie neconvențională de employer branding care are ca scop contestarea stereotipurilor legate de profesioniștii care au ales o carieră într-un domeniu tehnic.
Companii de cercetare renumite precum McKinsey au lansat mai multe studii în ultimii ani, subliniind concepțiile greșite legate de profesioniștii care lucrează în IT, inginerie sau auto. Aceste stereotipuri includ percepția generală că numai bărbații sunt potriviți pentru a lucra în aceste domenii sau că inginerii sunt introvertiți, fără pasiuni, abilități de relaționare sau viață socială. Alte stereotipuri atrag atenția asupra presupunerii că inginerilor nu le plac activitățile în aer liber, au o rezistență foarte scăzută la risc sau le lipsește creativitatea. Prin urmare, prin campania ”Misconceptions In Engineering” ne-am străduit să contestăm aceste idei înrădăcinate în conștiința colectivă și să dezvăluim că a lucra într-un domeniu tehnic înseamnă a fi o persoană activă, sociabilă, cu pasiuni diverse și povești unice.
Valter Laurențiu Carp, Director General Technoelectric: „Cred cu tărie că lucrând ca inginer într-o companie de tehnologie precum Technoelectric aduce oportunități numeroase și experiențe profesionale semnificative. Din 1994, când a fost creată compania, am avut privilegiul de a cunoaște mii de ingineri și de a afla despre poveștile lor de viață excepționale, despre dezvoltarea profesională incredibilă și despre pasiuni surprinzătoare. Dacă pui deoparte stereotipurile, ai privilegiul de a descoperi că realitatea este mult diferită. Prin urmare, pe parcursul acestei campanii, ne-am propus să demontăm concepțiile greșite și să descoperim cine sunt cu adevărat inginerii, ce îi inspiră și ce le dă energia de a fi oameni și profesioniști mai buni.
Campania „ Misconceptions In Engineering” continuă campania #PeopleOfTechnoelectric din 2021 care și-a propus să pună în lumina reflectoarelor oamenii care fac parte din echipa Technoelectric prin evidențierea realizărilor lor remarcabile, a călătoriei profesionale admirabile și a poveștilor personale autentice. Prin videoclipuri și imagini dedicate, mai mulți membri ai echipei din diferite departamente au împărtășit, într-un cadru informal, ce înseamnă pentru ei să lucreze în Technoelectric, modul în care compania inovează industria sau abordarea participativă a culturii organizaționale. Conceptul umbrelă al celor două campanii se bazează pe valorile companiei: oamenii sunt cei mai importanți și trebuie apreciați pentru că reprezintă forța motrică din spatele creșterii organizației.
Technoelectric este o companie cu capital românesc înființată în 1994 care integrează și automatizează sistemele de instalații frigorifice. Din 2010, compania a devenit internațională datorită proiectelor complexe de automatizare implementate în Orientul Mijlociu (Liban, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită) și în țările Europei de Vest, inclusiv Italia, Franța, Țările de Jos și Regatul Unit.
Descoperă toate video-urile din campanie accesând pagina noastră de YouTube.